Wdrożenie systemu kafeteryjnego – na czym to polega?

with Brak komentarzy

Wielu klientów wyobraża sobie, że wdrożenie platformy z benefitami dla pracowników jest procesem trudnym i czasochłonnym. Dlatego przedstawiamy 5 prostych kroków, które pozwalają na wprowadzenie systemu Up-beat do firmy i zapoznanie z nim pracowników oraz dział HR w bardzo szybki i intuicyjny sposób.

Przybory biurowe i malarskie

 

5 kroków do wdrożenia systemu Up-beat

 

1. Wybierasz benefity z oferty Up-beat, które chcesz oferować pracownikom.

Zanim nastąpi wdrożenie systemu kafeteryjnego z szerokiej oferty dostępnych produktów i usług możesz wybrać tylko te, które odpowiadają potrzebom Twoim i Twojej firmy. Chcesz zapewnić najszerszą gamę benefitów pracowniczych? Nie ma problemu! Możesz także dodać własne produkty i usługi, z których już korzystają pracownicy np. zapisy na ubezpieczenie czy wczasy.

 

2. Określasz źródła finansowania: ZFŚS, środki obrotowe, środki własne oraz ich wysokość.

Możesz przyznać dofinansowanie pracownikom z różnej puli środków, a także łączyć te środki w dowolnej konfiguracji np. 30 zł z ZFŚS i 30 zł ze środków obrotowych. Pracownik ma również możliwość dopłaty do zakupów benefitów za pomocą przelewu internetowego. Dodatkową opcją jest również potrącenia z pensji pracownika, stosowane zazwyczaj przy formach świadczeń abonamentowych. Po określeniu źródeł finansowanie następuje wdrożenie systemu kafeteryjnego.

 

3. Up-beat zajmuje się wdrożeniem systemu kafeteryjnego i pomoże Ci w komunikacji z pracownikami.

Wygląd systemu kafateryjnego zostaje dopasowany do potrzeb Twojej firmy, a pracownicy otrzymują wiadomości powitalne na adresy email z danymi dostępowymi do koszyka benefitów. Do kont przypisane są środki finansowe we wcześniej ustalonej wysokości i już pracownicy mogą dokonać zakupu benefitów!

 

4. Pracownik korzysta tylko z tych benefitów w ofercie Up-beat, które spełniają jego potrzeby. Płatności dokonuje wybraną metodą.

Nie każdy lubi chodzić na siłownię czy basen, na szczęście w kafeterii jest bardzo szeroki wybór świadczeń np. bilety do kina, vouchery na wakacje, karty podarunkowe na ubrania, karty restauracyjne i wiele innych. Dzięki Up-beat pracownik sam wybiera benefity, które najbardziej go cieszą i w końcu w pełni je wykorzystuje.

 

5. Otrzymujesz szczegółowy raport, co ułatwia rozliczenia, a pracownik cieszy się z nowych możliwości spędzania wolnego czasu!

Po każdym okresie rozliczeniowym wysyłamy raport według wytycznych klienta, który zawiera wszelkie niezbędne informacje potrzebne do rozliczeń. W razie potrzeby zakładane są konta dla nowych pracowników lub usuwane istniejące. Zawsze możesz liczyć na naszą pomoc.

 

Zamów demo. Gotowy rozpocząć swoją przygodę z Up-beat? Skontaktuj się z nami i otrzymaj ofertę.

Zapraszamy na newsletter

Dołącz do nas i otrzymuj specjalne zniżki oraz dostęp do artykułów premium.

Obiecujemy, że nie dostaniesz od nas spamu. W każdej chwili możesz wypisać się z newslettera.

Follow Ania Sokołowska:

Od 2015 r. związana z rynkiem start-upów, działających w branży HR i nowych technologii. Obecnie pracuje jako Project Manager w firmie UPBEAT Sp. z o.o, która stworzyła intuicyjny system kafeteryjny z bogatą i elastyczną ofertę benefitów dla pracowników. Z pasją zajmuje się tworzeniem produktów i usług, pozyskiwaniem strategicznych Partnerów oraz nowych Klientów. Jej zainteresowaniem rozwijanym na licznych szkoleniach jest marketing w Social Mediach.

Dodaj komentarz