System kafeteryjny Up-beat, czyli o dobrych benefitach –
wywiad gościnny

with Brak komentarzy

Zapraszamy na wywiad na blogu gojtowska.com , który prowadzi specjalistka z branży HR z wieloletnim doświadczeniem –
Maja Gojtowska. Przedstawiamy nasz system kafeteryjny Up-beat.

Mężczyzna z książką i torbą na ramię.

Odpowiadamy na pytania, jak zmienia się rynek świadczeń pozapłacowych oraz co oferuje
Up-beat, czyli platforma do zarządzania i dystrybucji benefitów pracowniczych.

Przypominamy krótko, jaka jest geneza pojawienia się tego typu rozwiązań w Polsce i jak reaguje obecnie rynek na benefity pracownicze. Tłumaczymy, dlaczego warto inwestować w system kafeteryjny. Co jest teraz na topie, a co w zakresie świadczeń pozapłacowych to konieczność.

Szczegółowo opowiadamy o najważniejszych funkcjonalnościach systemu i jak usprawniamy pracę działów HR! Ciekawym wątkiem jest temat oczekiwań pracowników, co do benefitów. Często ich potrzeby rozmijają się całkowicie z tym, co oferuje pracodawca. Warto badać zapotrzebowanie pracowników i zaoferować im elastyczny wybór oferty świadczeń pozapłacowych, jak to oferuje system kafeteryjny Up-beat.

Opowiadamy także po raz pierwszy o naszym najtrudniejszym wdrożeniu oraz przypominamy najważniejsze funkcjonalności. Przybliżymy również nasz zespół, który pracuje nad najlepszą ofertą benefitów dla pracowników i intuicyjnym oraz niezawodnym działaniem systemu kafeteryjnego Up-beat.

 


Warto zajrzeć, bo przyszykowaliśmy specjalny rabat dla czytelników artykułu!

 

 

Zapraszamy na newsletter

Dołącz do nas i otrzymuj specjalne zniżki oraz dostęp do artykułów premium.

Obiecujemy, że nie dostaniesz od nas spamu. W każdej chwili możesz wypisać się z newslettera.

Follow Ania Sokołowska:

Od 2015 r. związana z rynkiem start-upów, działających w branży HR i nowych technologii. Obecnie pracuje jako Project Manager w firmie UPBEAT Sp. z o.o, która stworzyła intuicyjny system kafeteryjny z bogatą i elastyczną ofertę benefitów dla pracowników. Z pasją zajmuje się tworzeniem produktów i usług, pozyskiwaniem strategicznych Partnerów oraz nowych Klientów. Jej zainteresowaniem rozwijanym na licznych szkoleniach jest marketing w Social Mediach.

Dodaj komentarz